יום ראשון, 4 במאי 2014

צום מיצים ביתי- הגירסה האימהית:

בס"ד

כבר 5 שנים , אחרי כל פסח, כשהגוף מובס ועייף מהמצות, אנחנו נכנסים ל"ניקוי", איתי הוא הרציני מבנינו,
ואני לסרוגין בהריונות והנקות מצטרפת לשייקים/מיצים וכמה ימים של ניקוי עמוק מבפנים, השנה החלטתי ללכת עם זה עוד קצת,
מזון חי לגוף חי

התחלתי את הניקוי בזמן נקיונות פסח, למה לנקות רק מבחוץ? למה שרק הבית יהיה מבריק קליל ונוצץ? התחלנו צום מיצים של שבוע (כל הפרטים בפוסט- "איך כמה ולמה"), בפסח משכנו את התזונה לכיוון הסלטים החיים, פירות ירקות וממרחים תוצרת בית, ומאז ועד רגע זה נשארנו עם תזונת רו-פוד מלאה.
האמת- התמכרתי, אחרי 7 ימים של מיצי ירקות ופירות המוח מתחיל להיות צלול יותר, חוש הריח מתחדד בצורה מדהימה,
המחשבות עוברות לתדר בהיר ומאוזן, וגם הרגשות.
זה לא התחיל ורוד כל כך : ביום הראשון ההתלהבות הייתה בשיאה הכנו את המטבח- ניקיתי את השיש הוצאתי את מכונת המיצים והבלנדר, מילאנו את הבית בפירות וירקות אורגניים של משק חביביאן היקרים, וכשהבית מלא בקשת של פירות וירקות- החגיגה מתחילה.... ביום השני קמתי עייפה וחלושה- וזה נמשך כמעט עד הערב, בבוקר היום השלישי כבר הרגשתי יותר טוב אבל עם עייפות ברקע, פתאום הבנתי כמה אנחנו אוכלים עם העיניים, עם הדמיונות ועם המחשבות- במשך כל השבוע הזה המאבק היחיד היה עם המחשבות, הבטן הייתה שבעה הגוף הרגיש חזק ומלא, הוויכוח היחיד האם להמשיך היה בשעת ארוחת הצהריים של הילדים שהגירו רוטב פסטה וביקשו עוד ירקות מוקפצים, כשהבנתי מה השעות הקשות פשוט הכנתי להם צהריים ונעלמתי לשעת התחזקות עם הספרים שלי. אחרי שבוע אגב ארוחת הצהריים האהובה עליהם היא "חגיגת פירות" צלחת צבעונית של ירקות ופירות....
עכשיו אחרי 4 שבועות של ניקוי- הדברים פשוט מרגישים אחרת לגמרי, אני לא מתכננת לטווח הרחוק, דואגת כל יום רק ליום הזה ולארוחה הבאה, מתחילה את היום עם ליטר מים ולימון, ונצמדת ללו"ז שמשאיר אותי בהרגשה מדהימה של חיות ואנרגיה שלא הכרתי. כמה מ ע ט אנחנו באמת צריכים... כמה זמן וכוחות זה משאיר לי לדברים אחרים, כמה חיות יש כבר בתוכנו .
מזון כמו שאני מבינה נועד לתת את הכח הדרוש-במקום זה אנחנו טוחנים וטוחנים וקורסים עייפים מכל המותרות ששאבנו לקיבתנו.
כשלקוחות מגיעים אלינו עם בעיות עור של שנים- אטופיק/אקזמות/קנדידה וכו'... אני תמיד נמצאת בבעיה- הרי אנחנו כבר למדנו על בשרנו ששינוי אמיתי מתחיל במזון- אבל אנחנו מתעסקים במוצרי טיפוח.... את הדילמה הזאת אני פותרת בהבטחה מהמטופל שלצד משחת הפלאים שלנו- יפחית סוכרים,עמילנים ומזון מעובד- ואנחנו פשוט רואים- שמי שמתנקה מבחוץ- העור שלו יקרין את זה מבפנים....איך כמה ולמה בפוסט הבא, מחכה לשמוע ממכם!
אז למה אתם מחכים? רק יום אחד, או שעה אחת או לארוחה אחת- נסו להחליף בסלט מושקע וטעים במיוחד....
ומיצים מיצים מיצים- חומרי הניקוי של הגוף והטבע....
אסתר לחמן(HHP) רוקחת טבעית בערגות-קוסמטיקה אורגנית
www.habosem.com


תגובה 1:

  1. הי, אסתר. פשוט נפלא!! אולי יעניין אותך- הבורסה לפירות. זה הכתובת: http://www.fruitstock.co.il/site/index
    והרעיון הוא שאפשר לקנות פירות (וגם למכור) ישירות מהמגדלים, אם זה עץ בודד או יותר, פירות מכל המינים והסוגים. שווה להסתכל :) , רק היום החלטתי להתחיל לקנות שם, אז חשבתי עלייך. רק טוב, טליה.

    השבמחק