יום חמישי, 10 בנובמבר 2011

סדנא להכנת סבון טבעי-תני שייסבנו אותך!!

אדווה היא חברתי הבלעדית למסעות,או אולי היתה חברתי למסעות- מאז שפתחנו שתינו במסע האימהות הנצחי.... והשארנו את תיקי הטיולים כמזכרת וגעגוע.

 בכל אופן באחד מטיולנו הגענו לטורקיה- ארץ החמאמים והטורקים,הרחת לוקום והתה תפוחים. אחרי מסע ארוך הגענו לעיירה ידידותית ונכנסנו לחמאם נשים עתיק ומוטרף, נשים זקנות במגבות לבנות, אולם ענק עם אדים מהבילים וקשתות בכל פינה- מפגש של אדים חמים,נשים פשוטות-ומופשטות אור שמש מהתקרה- ו....סבון!!! הרבה סבון, המון סבון, וסבתא שלקחה את תפקידה ברצינות- לקרצף את שתי האורחות עד שנשיל את עורנו ונצא זכות וחדשות, ובועות סבון פורחות מנחירנו.
מוכנים למכירה בחנות
מאז ועד אז לא זכינו לקירצוף יסודי,סיבון מהביל וחווייה שנחרטה עד העצם, כשהתחלתי לרקוח סבונים- מיד הדהד לי הריח המופלא- עם החמאם נשים הטורקי, והתאהבתי במלאכה הפשוטה היצירתית והממכרת של הכנת סבונים טבעיים- אין סוף לפשטות ואיכות חומרי הגלם
 ואינסוף לאפשרויות- סבוני תמרים, רימונים, לואיזה, יסמין, חלב עיזים, דבש וקוואקר, פסיפלורה ומנגו, ותה תפוחים...
אז הנה לכם הזמנה אישית להתמכרות מענגת-  שבוע הבא נפגש לסדנא להכנת סבון טבעי-הסדנאות מתעדכנות באתר שלנו- ירושלים תל אביב והצפון,
סבני לבנדר חתוכים בהבשלה
וב"ערוגות"-קוסמטיקה טבעית בנתיבות
נשים,צמחי מרפא, סבונים טבעיים ותה תפוחים- גם  במסע האימהות מומלץ להתפנק בעשיה יצירתית לבית, מי יודע? אולי יצמח מזה איזה חמאם טורקי קטן...
ופרטים טכניים:
קורס רוקחות טבעית אורגנית-
6 מפגשים מעשיים להכרות מעשית עם עולם הרוקחות הטבעית- נלמד לעבוד עם מגוון חומרי גלם טבעיים ולרקוח מוצרי קוסמטיקה מופלאים איכותיים לשימוש יומיומי- למדי להכין לך ולמשפחתך את כל מוצרי הטיפוח והנקיון!
מפגש ראשון: נעים להכיר- ארומתרפיה מעשית, צמחי מרפא,חמאות, שמנים, תמציות, ומיצויים,שעוות וג'לים. הגינה השימושית והריחנית.- הכנת סבונים מוצקים!
התוויות  חומרי גלם טבעיים, ומיומנויות רקיחה. הכנת מיצויים וטינקטורות-לשימוש המשכי במוצרים.
מפגש שני: גידול ייבוש איחסון ושימוש בצמחי מרפא ביתיים לרקיחה- הכנת משחות מרפא,בושם מוצק, שפתון ומוצרים נלווים.
מפגש שלישי: קרמים- קרם בסיס, קרם גוף, קרם ידיים\רגליים, לתינוק ולנשים הרות.
טכניקות מגוונות- ותוספות מיוחדות לשימוש וטיפול.

מפגש רביעי : אבקות,מסכות, פילינג, סקראב ועוד....-משחות שיניים, כדורי אמבט, טלק אורגני
ומתנות יצירתיות שרק הטבע יכול להרשות.
מפגש חמישי:  הידרוסולים והפקת שמנים אתריים, הכנת דאודורנט, מי-פנים ומגוון מוצרים הידראולים.
 מפגש שישי:  יפה לך בריא- מוצרים טיפוליים-(תינוקות, ילדים, פריון, גיל המעבר ועוד)הצגת פרוייקט רוקחות אישי, הרכבת הערכה הביתית.
 
כל משתתפת רוקחת במהלך הקורס מגוון רחב של מוצרים אישיים ומרכיבה ערכה בסיסית לבית-כחלופה טבעית ריחנית ומשובחת לכל המוצרים הקיימים.


תאריכים קרובים באתר שלנו-www.habosem.com
סבון קצח תפוז לפני החיתוך

4 תגובות:

  1. נשמע מרתק- מעוניינת להרשם, דרך האתר או טלפונית?

    השבמחק
  2. נו אסתר, אולי את צריכה לשקול פתיחה של בית מרחץ כזה כאן בשובה, סטייל טורקיה של פעם? אני בטוחה שנצליח לגייס כמה זקנות מקומיות לעניין :-)

    השבמחק
  3. כמה כיף לקרוא ...(-: אין אלופה כמוך פמצ'יקית

    השבמחק
  4. השתתפתי בסדנאת סבוני מרפא לפני 6 חודשים- נהנתי ונהנית עד היום מכל מה שהכנו! ממליצה בחום- אנחנו הגענו עם אמא אחות וחברה ועד היום נזכרות
    בסדנא המיוחדת הזאת...
    מחכה להרשם כבר לקורס הקרוב, תוכלי לעדכן מתי הקורס הבא?
    שלומית יאסטו

    השבמחק