יום חמישי, 11 באוקטובר 2012




סוד הריח שלך-  
מוצר חדש בניחוח מטריף נולד למדפי החנויות- קרם דאורדורנט- אפקטיבי, בריא ומזין לעור- כמה סודות ריחניים שאולי לא ידעת-
האמת על דאורדורנט-ואיך תיצרי חותמת ריח ייחודית ונעימה:
שינויי מזג האוויר  מביאים איתם אתגרים רבים לעור שלנו -שמש חזקה ומייבשת, שמנוניות ופיצעוני הזעה, וכמובן- ריחות גוף אינטנסיביים....
בזמן חום לגוף שלך יש מנגנון קירור עצמי- הזעה, נקבוביות העור נפתחות ומשחררות נוזלים וגם פסולת מיותרת מהגוף-כדי לצנן מעט את הגוף,
הרמב"ם אומר שהזעה היא אחת מדרכי הריפוי החזקות ביותר לגוף- ושעל כל אחת להזיע באופן משמעותי בכל יום!!!
אז בעידן המזגנים, הישיבה מול המסך והרכב הממוזג- כמעט ולא מזדמן לך להזיע מנה הגונה בכל יום- וחבל...כי דרך הזיעה הגוף משחרר רעלים שצברת בתזונה לא נכונה, בכימיקלים שהגיעו מתכשירי הקוסמטיקה ,הנקיון,  או תרופות שלקחת במשך הזמן.
המקום העיקרי בו מתפנים הרעלים הם בתי השחי- העיגולים המביכים האלו בחולצה הם עבור נשים רבות מלחמה יומיומית- כמויות דאורדורנט ובשמים נשפכות ומרוססות על הגוף רק כדי להישאר יבשה ורעננה.
ובכן- אם היית יודעת מה מכיל הדאורדורנט שלך- ואיך הוא קשור לעליה המתמדת בסרטן השד-אני לא בטוחה שהיית ממהרת לרסס את עורך...
דאורדורנטים רגילים מכילים –אלומיניום- מתכות כבדות- ודבקים, אשר תפקידם הוא פשוט לאטום את נקבוביות העור למשך כמה שעות- כדי לתת לך תחושת יובש. רק שאת תחושת היובש את מקבלת אגב הרעלה יומיומית בחומרים שהוכחות כמגבירים את הסיכוי לחלות בסרטן.
ברגע שנקבוביות אטומות- הרעלים מצטברים בבלוטות הלימפה שלך- ויכולים להתפתח לגידולים, אחת מכל 4 נשים לוקה בסרטן השד- ואתן יודעות מהי ההמלצה הראשונה שהיא תשמע מרופא הנשים שלה? להפסיק להשתמש בדאורדונט קונבנציונאלי!!!-רק שעכשיו קצת מאוחר מידי....
תארי לעצמך שדלת ביתך נעולה במשך חודש-ואת כל שקיות הזבל את מניחה על הדלת- לא יעבור זמן רב- עד שתרגישי שהבית שלך הוא מזבלה אחת גדולה- ובכן- זה מה שקורה לגופך כשאת סותמת לו את פתחי האיוורור וניקוז הרעלים.
אז מה לעשות???
דבר ראשון- להבין מה מקור הריחות בהזעה- הריח לא נובע מהזיעה עצמה- אלא מבקטריות שמפרקות את ההזעה- ולכן כל תכשיר טבעי המכיל תמציות צמחים אנטי-בקטריאליות- יאזן יסווה ויעלים לחלוטין את הריחות הלא נעימים.
גם בעולם הקוסמטיקה הטבעית יש לבחור בחוכמה את הדאורדורנט כך שיהיה אפקטיבי- המרכיב השני שתרצי הוא אסטריג'נט-או בעברית- "מכווץ"- שיככווץ את הנקבוביות כך שתרגישי יבשה אך הזיעה תוכל להתנדף באופן שלא תחושי בכך, מי-הממליס, או כהלים טבעיים יעשו את העבודה.
עד כאן סור מרע- ועכשיו "עשי טוב"- הכיני לעצמך תרסיס גוף מבשם, טבעי וריחני אותו תוכלי לפזר בנדיבות על העור בלי לחשוש- וליצור עבורך בושם אישי ייחודי ובריא!

מתכון 1- תרסיס גוף אנטיבקטריאלי מרענן לקיץ-
בכוס זכוכית ערבבי-
1/2 כוס מים
1/2 כוס וודקה
6 טיפות שמן אתרי גרניום/לבנדר/עשב לימון/נענע(אחד או יותר)
-          העבירי את הנוזל לבקבוק מתז נוח לשימוש
-          רססי והתבשמי בהנאה!



אז שתהיה עונת מעבר  מרעננת, ריחנית-והעיקר בשמחה חיוניות ובריאות!!
אסתר לחמן- מנכ"לית חברת ."ערוגות"-קוסמטיקה טבעית אורגנית
קורסים/מוצרים/סיורים-www.habosem.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה